Fii diferit!


Sunt în industria comunicării de 16 ani. Și vreo 7 luni.
Am văzut campanii creative, am văzut blazare, am cunoscut oameni care știau totul și alții care aplicau șabloane.
Vinzi cuie, bomboane sau cărți? Abordarea trebuie să fie diferită! Fiecare brand ar trebui să aibă propria lui strategie, o comunicare personalizată și un drum bine definit. Iar marketer-ul care se ocupă de el trebuie să aibă o minte deschisă și să fie creativ.
Deci, alege-ți bine persoanele care să se ocupe de marketing și comunicare, ca să fii sigur că brand-ul tău își va păstra identitatea!

TePromovezTips&Tricks

audit marketingbusinesscanal mediacomunicarecomunicarepersonalizatăconsultantmarketingdiferențiatordigitalfără șabloanefreelancer marketingmanagementmarketermarketingmarketing creativmarketingonlineonlinepersonalitatepromovaresocialmediastrategiestrategiedecomunicarestrategiemarketingstudiuTePromovez

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *